Wednesday, May 19, 2010

write again

Syg : lame sgt i x wat blog ni kan..u pun seems like sush sgt nk on9 lately ni..now suddenly i rase cam nk menulis plak..smlm happy sgt kan..we got wat we dream of..it belong to OURS!! we'll tke care of it..

smlm kan nape u wat bola mucing2?? kn pinses dh kalah..terok pinses kalah semalam taw..smp ati u ek..cedih caye.. =( but neva mind la..stil got next tyme kan.. i syg u sgt..day by day, my love 4 u is infinity..tp ne folow my rules!! =) SATU AJE (smbil tunjuk jari telunjuk menunjuk ke arah mate u) hahah..HAH!! jgn TAWE..ape TAWE2 ni???

1 month left..cant wait to be yours. to be a part of ur life..be a part of ur famly toO..hope they can accept me da way i am..i cant b others n others cant be me..

hurm..ape lg nk wat 4 our DAY nti ek?? cam nebes pon ade..t kak rozain nk pgang jari pinses je, pinses pengsan camne?? heheheh..

u, love u more n more..uf u love me 10, i make it 100++.. ♥ u mocet

No comments:

Post a Comment

(^^,)