Thursday, March 18, 2010

sorry

SORRY....

i know im too much kan..wat camtu kt u..but i didnt meant it..i owes think things simple juz like me..i don hav tyme for remeh temeh thgs syg..dat was me..truly me..u want or u dont want, uve got no choice..i memng camni..sorry k..but if i camni, jap je kan..xkan lame punye la..

so, u jgn pk bukan 2 sgt la.i ok je. i wil neva get mad with u..i love u..no matter wat happen now or soon, i wil owes love u..only u..to get through ctuation like dis, i feels sorry for u..i made u hurted. n i dont care bout u..im ignoring u dis eve..x teman u p pasa...i majuk la dak beco..cowy la ea..len kali i x majuk dh..kalo majuk pon, i p pasa sorg2 je..hehheehe...

hurm..tingat je la td.. =) syg u sgt tau..only u can hav me..majuk2 konon..pastu watpe??? ngis lg dak beco ni la..tp lastly???? gud actor la kite syg..nk mcm tu slalu la... =(

sory again taw syg..4give me pls..

No comments:

Post a Comment

(^^,)